Olen tajunnut, että tytöt on tehneet mun elämästäni aika helvettimäistä. Välittääkö ne? Ei. Jos mä mainitsenkin jotain, ne ei edes kuuntele, tai on ainakin niin, etteivät kuuntelisi. Ne alko tänään puhumaan painosta, vaikka.. mehän ollaan vaan 11-12 vuotiaita, just joo. Musta tuntu, et ne viittas siihen, et mä olen niiden mielestä liian pullea, koska painan yli 50 kiloa, toisin kuin ne.. 30 kiloset nartut.

Mä hitto soikoon en haluais nähdä niitä joka päivä, ja jos mä saisin... mä voisin oikeasti tappaa ne kaikki. Ainakin heljän. Tietenkään kukaan ei ymmärrä, miten joku voisikaan? Mieluusti mä vaihtaisin koulua, mutta se ei käy mun vanhemmille.

Kyllä mä ymmärrän, että miksi tehdään itsemurhia. Siksi justiinsa, kun niistä tyypeistä tuntuu niin pahalta, ja tosi moni kiusauksen vuoksi. Ja entä jos mäkin loppujen lopuks tapan itteni? Entä jos mä vedän yliannostuksen lääkkeitä ja kuolen? Välittäiskö ne..? EI. Ne ei vitussa vois välittää, varmasti ne olis ihan onnessaan. Tietenkin heljä on se pahin. Sehän kaiken alottaa, ja muut yhtyy siihen.

Eikä ne koskaan pysty välittämään mun tunteistani. Muhun sattuu ihan saatanasti, eikä kukaan niistä välitä. Niistä se on vaan niin hauskaa, vaikka oikeasti, se ei ole. Ne sanoo sen olevan läppää.. ei se mitään läppää ole. Tai jos on, niin se on julmaa ja huonoa, ja sellanen läppä pitäis kieltää, oikeasti. Ihme kun eivät ole käskeneet mua jo tappamaan itteäni.

Mulla on vain yksi syy elää, Miley. Jos sitä tyyppiä ei olisi, niin mä ihan varmana tappaisin itteni. Mä en näe tässä elämässä oikeastaan mitään muutakaan hauskaa. Musta vaan tuntuu, et ne ei koskaan tule lopettamaan. Ei ne halua lopettaa, mutta mä haluan. Mutta kuten tavallista, mun mielipiteellä ei ole väliä.. koskaan.