Okei, mä olen todella vihoissani eräälle henkilölle, koska.. no, se päätti periaatteessa koskea mun mieheeni. Päivä on muutenkin menny ihan päin mäntyä. Rosita ja Heljä vittuili mulle taaskin puukässällä - arvatkaa vaan, halusinko hakata ne tohjoks. No, sitten olikin mukavaa, kun viimeisellä tunnilla, tapahtu niin.. että henna ja sakke teki discojulistetta yhessä. Eikö se iljetys tajua pitää näppejään irti MUN MIEHESTÄNI???????!!!! Tappakaajokuhennaplease??

No, sit toki myös on vähän kaikkea, mun synttärini tulossa (ja kaikki sit toivottaa kaheksas päivä tätä kuuta onnea, eiks je?) ja sakkekullan synttärit nyt viides päivä. I love ya so much! Ei kyl ollu kutsuu sen synttäreille.. ja toivotaa, et hennakaa ei saanu. No jaa, sitten mua alkaa ärsyttää jokku, jotka tietää muka niin paljon Mileysta, vaikka mä tiedän paaaaaljon enemmän.. .__. Joku luuli vielä, että setykkäis siitä Party In The U.S.A - biisistään, mut ei, ei se tykkää. Vaatemalliston takii teki. Mut olen silti ilonen, kun mun paras kaverini tulee keskiviikkona meille. I LOVE YOU! WE HAVE FUN TOGETHER, RIGHT? Jaa.... no, sit kans mä olen saanut tietää, et mulla on todella hyvä ystävä, joka kertoo mulle paljon asioita, ja voin kertoo sille asioita.. :)