Tuntuu oikeesti siltä, että ne ei ole lopettamassa sitä koskaan. Tokihan ne vois.. mutta mä en usko. Ei ne pysty. Ei ne lopeta, koska niistä on varmana hauskaa kiusata mua. Enkä mä tiedä, et miksi. Ehkä mä vaan olen niin typerä, en tiedä. Tänään ne jätti mut ruokalassa istuu yksin. Olis ollu sellanen kuuden hengen pöytä vapaana, meitä oli siis viis. No, ne tietenkin meni neljän hengen pöytää istumaan. Arvatkaapas vaan, et kuka jäi yli? Mäpä tietenkin. Ne on tehneet sitä aiemminkin. Tietenkään ne ei halunneet ajatella, että miltä musta tuntuu. Tuskin kukaan kiusaaja ajattelee muiden tunteita.. kukaan. No, toinen juttu meni sitten niin, että ne alko puhelemaan jotain. Kysyn monesti - ei vastausta. Sitten viimein vastaus: "tää on meidän asia." mä olin oikeestaan aika turhautunu, ja surullinen. Ei ne mulle sitä ois muutenkaan kertonu. Aina kun ne kuiskuttelee, niin muille kerrotaa, ja mulle ei. Sit ne vaan sanoo jotai: "no ei mitää tärkeetä" ymsyms. Se ei oikeastaan oo kivaa.. ihme kun ei musta vaan puhu pahaa. Se ei ole hauskaa, oikeasti, mä voisin tappaa ne tyypit. Niin, ja mä olin niille tavallaan ilmaa melkein koko päivän. Sitten huomasivat, kun kaisa käytti mua tekosyynä vessassa oleskeluun, mä olin kuulemma pudottanu rillini ja ne oli menny likasiks. Huomenna on vaan pahempi päivä. Puukässää kaks tuntia, ei mitään hauskaa. Mä varmaan joudun olee siel yksin. rosita ja henna on varmaan kahdestaan, heljä.. no, tuskin se mun kanssani edes haluaa olla. Sit viel se helkkarin pätkä, jonka eila antoi, koska mä unohdin kirjani kotiin. Kaisa ja heljä tulee myös.. eikö joku vois vain kilttinä tyyppinä tappaa mua?